ID – klasa menadżersko-turystyczna

00C5B3C5-F12E-40B2-A287-0007ABF041C9

Jeżeli jesteś osobą przedsiębiorczą, chcącą w przyszłości założyć własną firmę lub pracować dla międzynarodowej korporacji, jeśli pragniesz połączyć  życie zawodowe  z podróżowaniem i branżą turystyczną, jest to klasa dla Ciebie!

W przyszłości będziesz mógł studiować na wielu kierunkach, proponowanych przez SGH, np.: finanse i zarządzanie, globalny biznes, e-biznes, międzynarodowe stosunki gospodarcze.

Przedmioty na poziomie rozszerzonym:

matematyka, geografia, język angielski

Nowy kierunek? Tak! Branding miast i regionów (Uniwersytet Szczeciński). Oznacza innowacyjne działania w przestrzeni miejskiej i regionalnej. W programie studiów są m.in. badania marketingowe w sektorze komunalnym, marketing terytorialny, strategia promocji miast i regionów. Absolwenci zyskają szansę zatrudnienia na stanowiskach doradców, planistów, menedżerów wizerunku miast.

Interplanetarny agent turystyczny – przygotowuje oferty wycieczek na odległe lub w miarę bliskie (w granicach Drogi Mlecznej) planety, księżyce i planetoidy.

Źródło: https://mapakarier.org/

Nie bój się marzyć, Twoja przyszłość zależy od Ciebie!