Jeżeli jesteś osobą przedsiębiorczą, chcącą w przyszłości założyć własną firmę lub pracować dla międzynarodowej korporacji, jeśli pragniesz połączyć życie zawodowe z podróżowaniem i branżą turystyczną, jest to klasa dla Ciebie!
W przyszłości będziesz mógł studiować na wielu kierunkach, proponowanych przez SGH, np.: finanse i zarządzanie, globalny biznes, e-biznes, międzynarodowe stosunki gospodarcze.
Przedmioty na poziomie rozszerzonym:
matematyka, geografia, język angielski
Nowy kierunek? Tak! Branding miast i regionów (Uniwersytet Szczeciński). Oznacza innowacyjne działania w przestrzeni miejskiej i regionalnej. W programie studiów są m.in. badania marketingowe w sektorze komunalnym, marketing terytorialny, strategia promocji miast i regionów. Absolwenci zyskają szansę zatrudnienia na stanowiskach doradców, planistów, menedżerów wizerunku miast.
Interplanetarny agent turystyczny – przygotowuje oferty wycieczek na odległe lub w miarę bliskie (w granicach Drogi Mlecznej) planety, księżyce i planetoidy.
Źródło: https://mapakarier.org/
Nie bój się marzyć, Twoja przyszłość zależy od Ciebie!